Wij zijn een groothandel en leveren onze producten uitsluitend aan bedrijven voor wederverkoop. Daarnaast kun je bij ons alleen in grootverpakkingen producten kopen. Mocht je liever in kleinere hoeveelheden bestellen, dan verwijzen wij jou graag door naar onze Cash & Carry filialen.
Nee dit kan niet. Wij zijn een groothandel en verkopen daarom de meeste artikelen alleen in een minimale hoeveelheid, dit verschilt echter per artikel. Wil je bijvoorbeeld één vaas aanschaffen? Dan verwijzen we je graag door naar onze Cash & Carry filialen.
Je kunt onder het artikel zien of het op voorraad is of niet. Mocht een artikel niet op voorraad zijn, staat onder het artikel of deze in de toekomst nog verwacht wordt en wanneer.
Ja. De prijzen die je binnen je account ziet zijn de uiteindelijke prijzen. Hier is de korting al in verrekend. Hier zitten nog geen eventuele verzendkosten en BTW bij. Dit zie je als je gaat afrekenen in je winkelmandje.
Ja, maar de eerste bestelling moet altijd vooraf betaald worden. Daarna kan er via de kredietvestrekker een kredietlimiet voor je aangevraagd worden, waarmee je vooruit kunt betalen.
Ja. Bij ons kantoor in Nieuwegein is onze showroom van 1200 m2 te bezoeken op afspraak. Ook is het mogelijk om virtueel door de showroom te gaan. Neem hiervoor contact op met je accountmanager of mail naar info@kerstenbv.nl
In de showroom presenteren wij onze gehele collectie. Twee keer per jaar presenteren wij een nieuwe showroom met artikelen voor de volgende seizoenen, maar ook een selectie met items die direct beschikbaar zijn.
Hiervoor kun je een mail sturen naar info@kerstenbv.nl Bij interesse wordt er contact met je opgenomen.
Hiervoor kun je contact opnemen met de desbetreffende Cash & Carry waar je het artikel gekocht hebt. Zij kunnen je verder helpen met hun klachten- en retourprocedure.
Voor informatie over de voorraad bij de Tica of Trends & Trade adviseren wij om direct contact op te nemen met de desbetreffende Cash & Carry.
Dit kan bij een van onze aangesloten Cash & Carry filialen, waaronder Tica in Aalsmeer of de Trends & Trade in Venlo. Meer informatie vind je op onze Cash & Carry pagina.
Cash & Carry's
Nee dit is niet mogelijk. Bestellingen die direct bij Kersten gedaan zijn, worden alleen uitgeleverd naar een opgegeven adres buiten de Cash & Carry om.
Ja dit is mogelijk. Neem hiervoor contact op met de desbetreffende Cash & Carry.
Wat vervelend dat er iets niet goed gegaan is met de levering. We willen je vragen om het artikel nummer met wat foto’s van het probleem te sturen naar customersupport@kerstenbv.nl We komen zo snel mogelijk bij je terug.
De franco-leveringsvoorwaarden in jouw regio kun je hier nalezen.
In sommige gevallen kan dit, geef het altijd aan bij het bestellen. Wij nemen dan contact op met onze vervoerder en komen bij je terug met de mogelijkheden. Mochten er verdere speciale instructies zijn voor de levering, horen wij dit ook graag.
Contact
Nee, dit is niet mogelijk. Mocht je artikelen graag direct mee willen nemen, verwijzen we je door naar onze Cash & Carry filialen.
Indien alles uit je order op voorraad is, zullen wij zo snel mogelijk leveren. Bij het bevestigen van je order wordt er altijd een leverafspraak gemaakt. Mochten er verschillende binnenkomsten zijn van de artikelen uit je order, handelen we hiernaar en zullen we hier een afspraak voor maken.
Bel hiervoor met ons via +31 (0) 30 600 1800 of stuur een mail naar jouw desbetreffende contactpersoon.
Contact
Bel hiervoor met ons via +31 (0) 30 600 1800 of stuur een mail naar jouw desbetreffende contactpersoon.
Contact
Bel hiervoor met ons via +31 (0) 30 600 1800 of stuur een mail naar jouw desbetreffende contactpersoon.
Contact
Twee jaar geleden zijn een aantal BTW nummers veranderd. Check daarom eerst bij VIES of jouw BTW nummer klopt. Mocht de website het BTW nummer nog niet accepteren, probeer het dan eens zonder “NL” en spaties. Lukt het nog niet? Neem dan contact op via +31 (0) 30 600 1800 of info@kerstenbv.nl. Zonder BTW nummer registreren is bij ons niet mogelijk.
Zeker! Een link naar Facebook/Instagram/social media account volstaat ook. Heb je dit (nog) ook niet? Vul dan desnoods een fictieve link zoals bijvoorbeeld www.nowebsite.com in.
Na registratie neemt een van onze medewerkers contact met je op via de mail of telefonisch. Check hiervoor altijd je mail, ook je spambox. Het kan zijn dat één van onze accountmanagers nog wat vragen heeft en dat de registratie pas verwerkt kan worden zodra deze beantwoord zijn.